English
اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد - ماروا کلینز
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
.
login logo
دانشگاه هاshare in fbshare in liبه اشتراک بگذارید:
دانشگاه فدرال کازان - Kazan Federal University
مقاطع تحصیلی
امتیازات
وسعت
5
كيفيت تحصيلي
5
سيستم آموزشي
5
امكانات رفاهي
5
امتياز نهايي
5
وسعت :
46000 دانشجو
زبان آموزشي :
انگلیسی - روسی
مدرک زبان انگلیسی جهت پذیرش مورد نیاز :
نمي‌باشد
داراي خوابگاه :
‌مي‌باشد
تعداد رشته :
486
سيستم آموزشي :
حضوری
شهر / ايالت :
کازان
امكانات رفاهي :
عالي
رتبه در دنيا :
64
رتبه در كشور :
6
مورد تاييد وزارت علوم ايران :
ممتاز
وام دانشجویی :
دارد
داراي بورسيه :
مي‌باشد
امتیاز شما
میانگین امتیاز: 0 از 5 (0 رای)
-
  • نگاه کلی
  • رشته های تحصیلی
  • نقد و بررسی
  • پذیرش
  • پرسش و پاسخ
  • نظرات
 دانشگاه فدرال کازان (KFU)


دانشگاه کازان که دومین دانشگاه قدیمی روسیه است در سال 1804 میلادی تاسیس شد. دانشگاه کازان مرکز دانشگاهی بین المللی و شناخته شده ای است که در بین موسسات و مراکز آموزش عالی روسیه رتبه 15 را از آن خود کرده است.

دانشگاه فدرال کازان به عنوان مرکز اصلی آموزش عالی در منطقه وسیع ولگا پذیرای بیش از 46000 دانشجو است و به ارائه طیف وسیعی از دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی و روسی می پردازد و شامل 152 دوره لیسانس، 109 دوره فوق لیسانس، 137 دوره تخصصی و 88 دوره دکتری می باشد.

امروزه دانشگاه فدرال کازان دارای بیش از 3200 اعضای هیئت علمی است که از این میان حدود 130 نفر، استادان مهمان از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی مشهور جهان هستند.

دانشگاه کازان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص همیشه به عنوان پلی بین شرق و غرب محسوب می شده است. KFU از کلیه دانشجویان بین المللی استقبال می کند و مشتاقانه در جستجوی همکاری ها و مشارکت های بین المللی با جوامع و مراکز تحقیقاتی و علمی سرتاسر جهان است.

KFU یکی از معدود دانشگاه های روسیه است که کلیه خدمات اقامتی را با تجهیزات مدرن و باکیفیت به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. خوابگاه دانشگاه کازان دارای ظرفیت 12000 نفری واقع در محوطه دانشگاه است و دارای خدمات و امکاناتی شامل مرکز درمانی، داروخانه، مرکز اجاره تجهیزات ورزشی، فتوکپی، رختشورخانه، سالن زیبایی، کافی شاپ و رستوران و سایر تسهیلات است.


مزایای تحصیل در KFU 

دانشگاه فدرال کازان یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها و از مراکز اصلی آموزش عالی روسیه به حساب می آید. این دانشگاه دارای بیش از 46000 دانشجو (بیش از 2000 نفر دانشجویان بین المللی) است و به ارائه طیف وسیعی از دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی و روسی می پردازد که شامل 152 دوره لیسانس (4 ساله)، 109 دوره فوق لیسانس (2 ساله)، 137 دوره تخصصی (5 یا 6 ساله) و 88 دوره دکتری (3 ساله)، چندین دوره آموزش زبان و سایر دوره های تخصصی و آموزشی است.

دوره های فوق لیسانس


ارتباطات رسانه ای و میان فرهنگی کسب و کار

این دوره بر توسعه مهارت های ارتباطاتی قویِ میان فرهنگی جهت ارتباطات و مکاتبات راه اندازی کسب و کارها تمرکز دارد.

واحدهای درسی: انگلیسی کسب و کار (برای آمادگی آزمون های کمبریج)، آزمون نگارش دانشگاهی، روزنامه نگاری بین المللی، ارتباطات میان فرهنگی، متون رسانه ای، ارتباطات رسانه ای، فناوری اطلاعات، آداب معاشرت، فرهنگ سخنرانی، حل تعارض، مکاتبات بازرگانی، علوم کامپیوتر، زبان خارجی دوم: آلمانی یا اسپانیایی.

شغل ها و حرفه ها: روزنامه نگاری، کسب و کار و بازرگانی، ترجمه کتبی یا شفاهی، چاپ و نشر، روابط عمومی، تدریس.


مطالعات تطبیقی ادبی و فرهنگی

کشف روایت ها و داستان ها از دیدگاه ملل و رسوم ادبی و فرهنگی مختلف، مطالعه ادبیات در مکالمات ادبی با روند جریان های هوشی و ادبی.

واحدهای درسی: نظریه مدرن ادبیات، مکتب چند فرهنگی، مطالعات تطبیقی مدرن، شعر مدرن بریتانیایی، سینماتوگرافیک و اقتباس آثار کلاسیک، آثار واقعی و افسانه ای ادبیات آمریکایی و رسم و رسوم ملی.

این دوره برای طیف وسیعی از دانشجویان با مدرک لیسانس زبانشناسی، خبرنگاری، تاریخ، مطالعات فرهنگی، فلسفه، جامعه شناسی و غیره طراحی شده است.


روند مدنی و اجرایی در اروپا

واحدهای درسی: حقوق و مقررات دادگاه های اروپا، روند مدنی رومی ها، مسائل واقعی روندهای مدنی در اروپا، روند مدنی بین المللی: قانون تطبیقی، حقوق مدنی.


حفاظت بین المللی حقوق بشر

واحدهای درسی: روند جرم شناسی بین الملل و حقوق بشر، ساختار قرارداد حقوق بشر سازمان ملل، شورای اروپایی و روسیه، سیستم اروپایی حفاظت از حقوق بشر، قوانین بین المللی مهاجرت، حقوق بشردوستانه بین الملل، حقوق کار بین الملل، حفاظت از حقوق مردم بومی و اقلیت ها.

انفورماتیک شیمی و مدل سازی مولکولی

این دوره با همکاری دانشگاه استرزبرگ فرانسه شکل گرفت. KFU یکی از سه دانشگاه ارائه دهنده دوره های آموزش تخصصی در رشته انفورماتیک شیمی در جهان است.

واحدهای درسی: انفورماتیک شیمی، انفورماتیک زیست، ساخت دارو، مدل سازی مولکولی، شیمی کوانتوم، داده کاوی، ریاضیات، برنامه نویسی، فناوری وب سایت.


مدیریت انتقال

دوره میان رشته ای که با مشارکت و همکاری دانشگاه جاستیس-لیبگ آلمان شکل گرفت.

واحدهای درسی: مقررات حکومتی توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در اقتصاد انتقالی،  مدیریت اخلاقی و مسئولیت اجتماعی کسب و کار، رفتار مصرف کننده، استراتژی های مدیریتی، مدیریت نوآوری، حقوق اقتصاد بین الملل، حقوق مالیات بین الملل، ارزیابی های زیست محیطی و اجتماعی و اقتصادی توسعه پایدار کشورهای در حال توسعه، توسعه سازمانی و مدیریت تحول، ارتباطات بازاریابی یکپارچه.

 

دوره های تخصصی

 

 

·       پزشکی تمام تخصص ها


دندانپزشکی (5 سال)

·       دندانپزشک

·       متخصص آزمایشگاه بالینی

·       متخصص بهداشت و درمان عمومی


داروسازی (5 سال)

·       داروساز


بیوشیمی پزشکی (6 سال)

·       متخصص ژنتیک

·       متخصص آزمایشگاه بالینی

·       متخصص پزشکی قانونی


بیوفیزیک پزشکی (6 سال)

·       رادیولوژیست

·       متخصص آزمایشگاه بالینی


فیزیولوژی پزشکی (6 سال)

·       رادیولوژیست

·       متخصص آزمایشگاه بالینی



contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد