English
پیش از آنکه بالارفتن از نردبان موفقیت را آغاز کنید، مطمئن شوید که نردبان را به ساختمان مناسب تکیه داده اید - استفان کاوی
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
.
login logo

آموزش زبان روسی یا  دوره پادفک

مدت این دوره معمولاْ ۸ تا ۱۰ ماه به طول می انجامد. شروع کلاس های پادفک از اول سپتامر هر سال همزمان با شروع سایر کلاس ها در دانشگاه میباشد. برخی از دانشگاه ها این دوره را در دو ترم برگزار میکنند.


دانشجویان با توجه به رشته تحصیلی آینده خود در گروه های مهندسی، پرشکی یا دندانپزشکی و علوم انسانی به آموختن زبان روسی و سایر دروس لازم به زبان روسی می پردازند. دانشجویان رشته های مهندسی علاوه بر زبان روسی، ریاضیات، فیزیک، شیمی، رسم فنی، مبانی کامپیوتر وتاریخ وفرهنگ روسیه را به زبان روسی فرامی گیرند. دانشجویان رشته های پزشکی یا دندانپزشکی به جای درس رسم فنی کلاس های زیست شناسی دارند (برای آنها  ریاضیات و فیزیک به طور مختصرتر تدریس می شود).


در پایان این دوره دانشجو قادر به گفتگو، خواندن و نوشتن به زبان روسی می باشد و به وی مدرکی داده می شود که معادل دیپلم دبیرستان است و وی از این پس اجازه تحصیل در کشورهای روسی زبان را به زبان روسی خواهد داشت .


همچنین امکان اخذ پذیرش دوره پادفک در شهر مسکو در دانشگاه علوم اجتماعی با شهریه 3500 دلار  به زبان  روسی  و4200 دلار به زبان انگلیسی وجود دارد.

contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد