English
هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است؟..جک لندن
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
.
login logo
دانشگاه هاshare in fbshare in liبه اشتراک بگذارید:
آکادمی هنرهای زیبای کاررارا - Accademia di Belle Arti di Carrara
مقاطع تحصیلی
امتیازات
وسعت
4
كيفيت تحصيلي
5
سيستم آموزشي
5
امكانات رفاهي
5
امتياز نهايي
4.5
وسعت :
1200 دانشجو
زبان آموزشي :
ایتالیایی و انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی جهت پذیرش مورد نیاز :
مي‌باشد
داراي خوابگاه :
‌مي‌باشد
تعداد رشته :
0
سيستم آموزشي :
حضوری
شهر / ايالت :
کاررارا
امكانات رفاهي :
خوب
رتبه در دنيا :
25
رتبه در كشور :
2
مورد تاييد وزارت علوم ايران :
خوب
وام دانشجویی :
دارد
داراي بورسيه :
مي‌باشد
امتیاز شما
میانگین امتیاز: 0 از 5 (0 رای)
-
  • نگاه کلی
  • رشته های تحصیلی
  • نقد و بررسی
  • پذیرش
  • پرسش و پاسخ
  • نظرات
 آکادمی هنرهای زیبای کاررارا - Accademia di Belle Arti di Carrara
نوع آکادمی: دولتی
رئیس: دکتر سیمونه کافاس
استان: ماسا-کاررارا
ناحیه:  توسکانی
وب سایت:
 http://www.
accademiacarrara.it

آکادمی هنرهای زیبای کاررا

آکادمی هنرهای زیبای کاررا در سال۱۷۶۹میلادی به همت پرنسس وقت کاررا ماریا ترزا تاسیس شد.
بنای آکادمی هنرهای زیبای کاررا بصورت قلعه نظامی در قرن۱۵میلادی کاربرد داشته و بعد از آن مدتی در اختیار کلیسای کاررارا و سپس به عنوان قصر خانوادگی خاندان مالاسپینا که پادشاهان کاررارا در قرن ۱۶بوده اند مورد استفاده قرار میگرفته. هم اکنون نیز تعدادی از مجسمه های اهدایی همسر پرنسس ماریا به ایشان در این ساختمان باقی است.
در حال حاضر این آکادمی در رشته های مذکور با کارگاههای تخصصی اعم از کارگاههای مجسمه سازی مرمر، گل، رزین و،،،، کارگاههای چاپ دستی و ماشینی برای رشته ی گرافیک، و سالنهای طراحی آزاد و  برای هر رشته و همچنین ساختمان و دپارتمانی مجزا برای رشته ی مولتی مدیا میباشد که هرساله پذیرای دانشجویان ایتالیایی و خارجی است. 


 
 
 
در مورد هر رشته بر حسب علایق دانشجویان محترم اطلاعات تکمیلی توسط مشاورین موسسه ی تکیه گاه دانش ارائه خواهد شد.

شهر کاررارا
شهر زیبای کاررارا در استان ماسا-کاررارا با جمعیت ۶۵٬۴۴۳نفر و در ناحیه ی توسکانی با فاصله ی ۱۰۰کیلومتری شمال غربی فلورانس و ۴۵کیلومتری شمال پیزا واقع شده است. 
این شهر که از سمتی با کوههای آپونا محصور شده و از سمتی به ساحل زیبا و بندر کاررارا منتهی میشود به دلیل اینکه سنگ مرمر کاررارا یکی از بهترین و مرغوب ترین سنگهای جهان می باشد همواره بهشت مجسمه سازان ایتالیا بوده و به همین دلیل پذیرای مجسمه سازان و هنرجویان مشتاق مجسمه سازی از سراسر جهان بوده است.

بسیاری از مجسمه سازان دوره ی رنسانس ایتالیا یا درین شهر اقامت داشته اند و یا از مرمر کاررارا برای اعتبار بخشیدن به آثار خود استفاده کرده اند. از آن جمله میتوان  به مجسمه ی داوود میکل آنژ اشاره کرد که خانه ی میکل آنژ همچنان در کنار کلیسای جامع کاررارا موجود است.  همچنین سنگهای مرمر بکار رفته در معبد پانتئون رم از معدن سنگ مرمر کاررارا تامین شده است.
بد نیست اشاره کنیم که مجسمه ی فردوسی در میدان فردوسی تهران ساخته شده به دست استاد ابوالحسن صدیقی و از سنگ مرمر کاررارا است که در سال ۱۳۳۸ ساخته شده و نسخه ی دیگر از آن با همین جنس و توسط استاد صدیقی در آرامگاه فردوسی بزرگ در طوس نصب شده است. 
در جای جای شهر کوچک و زیبای کاررارا میتوان کارگاههای مجسمه سازی و مرمر را مشاهده کرد و آثار متفاوتی از هنرمندان مجسمه ساز در این شهر مشهود است. نمایشگاه سالیانه ی مرمر کاررارا و همچنین هفته ی مرمر کارراراCarrara Marble weekهرساله پذیرای هنردوستان و علاقمندان سنگ و مجسمه سازی است.

contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد