English
هرگز هدفی را رها نکنید،مگراینکه ابتدا قدم مثبتی درجهت تحقق آن برداشته باشید..آنتونی رابینز
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
.
login logo
دانشگاه هاshare in fbshare in liبه اشتراک بگذارید:
دانشگاه پلی تکنیک تومسک - Tomsk Polytechnic University
مقاطع تحصیلی
Bachulor DegreeMaster Degree
امتیازات
وسعت
4.5
كيفيت تحصيلي
4
سيستم آموزشي
4
امكانات رفاهي
4
امتياز نهايي
4
وسعت :
23000 دانشجو
زبان آموزشي :
روسی و انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی جهت پذیرش مورد نیاز :
نمي‌باشد
داراي خوابگاه :
‌مي‌باشد
تعداد رشته :
75
سيستم آموزشي :
حضوری
شهر / ايالت :
تومسک
امكانات رفاهي :
خوب
رتبه در دنيا :
1028
رتبه در كشور :
6
مورد تاييد وزارت علوم ايران :
خوب
وام دانشجویی :
دارد
داراي بورسيه :
مي‌باشد
امتیاز شما
میانگین امتیاز: 0 از 5 (0 رای)
-
  • نگاه کلی
  • رشته های تحصیلی
  • نقد و بررسی
  • پذیرش
  • پرسش و پاسخ
  • نظرات
Томский политехнический университет - دانشگاه تومسک

سال تاسیس: 1896 میلادی
نوع دانشگاه: دولتی
کشور: روسیه
شهر: تومسک
زبان آموزش: روسی، انگلیسی

دانشگاه پلی تکنیک تومسک (تی پی یو) در ابتدا یکی از قدیمی ترین دبیرستان های فنی-مهندسی بخش آسیایی روسیه به شمار می رفت که فارغ التحصیلانش در تمام زمینه های دنیای صنعت پیشرو بودند. در حدود  22 سال پیش موسسه پلی تکنیک تومسک به دانشگاه پلی تکنیک تومسک تبدیل گشت.
در طول دو دهه ی گذشته، تی پی یو به بسیاری از اهدافش در رابطه با ارائه ی خدمات به بهترین شکل و بالاترین سطح کیفیت آموزشی رسیده است. امروزه، تی پی یو یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالیِ فنی در روسیه به شمار می رود، و مجموعه ی علمی و آموزشی با زیرساختی توسعه یافته و متمرکز بر فعالیت های تحقیقاتیِ علمی و نوآورانه و همچنین دارای پرسنل آموزشی باصلاحیت و ماهری می باشد.
تی پی یو همواره در تلاش است تا با بررسی روش های تحقیق و پژوهش و همچنین تکنیک های تدریس و آموزش در میان جوامع علمی ملی و بین المللی، به رویکردی کارکردی و بدیع دست یابد تا به موفقیت های بی نظیری در عرصه مطالعات، تحقیقات و آموزش نایل گردد.
تی پی یو فعالیت های تحقیقاتی اش را در قالب 22 رشته انجام می دهد؛ دانشجویان دوره ی دکترای این دانشگاه نیز امکان تحصیل در 22 رشته تخصصی و دانشجویان دوره ی تحصیلات تکمیلی فرصت تحصیل در 79 رشته ی تخصصی را دارند. تی پی یو به منظور افزایش نوآوری و خلاقیت، ساختمان مدرنی شامل موسسه ی طراحی پروژه و چندین کسب و کار و زیرساختار مرتبط با ایجاد نوآوری تاسیس کرده است.
امروزه دانشگاه پلی تکنیک تومسک با وسعت 282601 کیلومتر مربع دارای ساختمان ها و آزمایشگاه های پیشرفته و توسعه یافته ای می باشد و ساختمان ها و دپارتمان های آن عبارتند از 6 موسسه آموزشی و علمی، 5 موسسه ی آموزشی، 3 دانشکده، بیش از 100 دپارتمان، 17 مرکز علمی و آموزشی، و 68 آزمایشگاه تحقیقاتی.
تی پی یو خدمات علمی و آموزشی خود را به 22000 دانشجو از 30 کشور مختلف در 41 دوره ی تخصصی، 105 فارغ التحصیل دوره ی فوق لیسانس و متخصصان 51 رشته ی تخصصی عرضه می دارد. 
در سال 2009 میلادی، تی پی یو به عنوان اولین دانشگاه تحقیقات ملی (NRU) روسیه معرفی گشت.
از آنجایی که هر برنامه ی توسعه ی NRU به متخصصانی باصلاحیت در زمینه ی فناوری های کارآمد، و نیز به زیرساخت های توسعه یافته ی فعالیت های علمی و نوآورانه، و توسعه ی استعدادها در سیستم مدیریتی نیازمند است، بنابراین می توان نتیجه گرفت که تی پی یو به قدری مجهز و توسعه یافته است که عنوان دانشگاه تحقیقات ملی را به خود گرفته است. 
 
contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد