English
اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد - ماروا کلینز
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
.
login logo
دانشگاه هاshare in fbshare in liبه اشتراک بگذارید:
کالج ال ای ال - LAL Language Centers
مقاطع تحصیلی
امتیازات
وسعت
0
كيفيت تحصيلي
0
سيستم آموزشي
0
امكانات رفاهي
0
امتياز نهايي
0
وسعت :
زبان آموزشي :
انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی جهت پذیرش مورد نیاز :
نمي‌باشد
داراي خوابگاه :
‌مي‌باشد
تعداد رشته :
0
سيستم آموزشي :
شهر / ايالت :
اسلیما - Sliema
امكانات رفاهي :
عالي
رتبه در دنيا :
0
رتبه در كشور :
0
مورد تاييد وزارت علوم ايران :
ضعیف - غیرقابل ارزشیابی
وام دانشجویی :
ندارد
داراي بورسيه :
نمي‌باشد
امتیاز شما
میانگین امتیاز: 0 از 5 (0 رای)
-
  • نگاه کلی
  • رشته های تحصیلی
  • نقد و بررسی
  • پذیرش
  • پرسش و پاسخ
  • نظرات
 
کشور مالتا
مالتا، جزیره ای در دریای مدیترانه در جنوب کشور ایتالیا با مناظر طبیعی بکر، زیبا و کم نظیر میباشد، از اینرو مقصد تعداد زیادی از گردشگران اروپایی در فصل های سرد سال است.


زبان رسمی
زبان رسمی کشور مالتا با توجه به اینکه این کشور سالها یکی از مستعمره های بریتانیا بوده است زبان انگلیسی است. در نتیجه برای علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی و بهره بردن از تجربه زندگی در یک کشور انگلیسی زبان انتخاب مناسبی است.

حوزه شنگن
با توجه به اینکه جزیره مالتا عضو پیمان شنگن است، دانشجویان پذیرفته شده میتوانند با ویزای دریافتی به کلیه کشوره های حوزه شنگن سفر نمایند.

کالج زبان
کالج زبان LAL در سال 1980 در توربی راه اندازی شد. این مرکز دوره های زبان با برنامه های اوقات فراغت برای بزرگسالان و دانش آموزان سراسر جهان ارائه می دهد. این مراکز، برای بزرگسالان در شهرهای بوستون، لندن، توربی، فلوریدا، کیپ تاون و مالتا قرار دارد.


اعزام:

با توجه به اینکه موسسه تکیه گاه دانش نماینده رسمی این کالج در ایران میباشد، این موسسه بدون دریافت هزینه ای از دانشجویان امور مربوط به اخذ پذیرش را انجام میدهد.

کلاس های IELTS
این کلاسها اولین دوشنبه هر ماه شروع میشوند و مدت آن 10 هفته میباشد. شهریه هر دوره مبلغ 2100 یورو است.

دوره های هفتگی:
طول این دوره ها بسته به نیاز دانشجو از 3 ماه تا 1 سال قابل تنظیم است. شهریه ی دوره های زبان انگلیسی عمومی  به طور متوسط  ماهیانه مبلغ 600 یورو میباشد.


ویزا:
از آنجایی که کشور مالتا در ایران سفارتخانه ندارد، دانشجویان پذیرفته شده در کالج زبان این کشور میبایست به کنسولگری کشور اتریش در تهران جهت دریافت روادید مراجعه نمایند. نوع ویزای دریافتی از این کنسولگری، ویزای شنگن نوع c با مدت زمان حداکثر 3 ماه میباشد. پس از ورود به مالتا دانشجویانی که طول دوره آنها از سه ماه بیشتر است میتوانند نسبت به دریافت کارت اقامت موقت این کشور اقدام نمایند. لازم به توضیح است که این کارت فقط برای اقامت در مالتا بوده و دانشجویان پس از پایان مدت روادید 3 ماهه ی خود قادر به سفر به سایر کشور های اروپایی نمیباشد. به همین دلیل پیشنهاد میگردد که قبل از پایان مدت روادید جهت سفر به سایر کشور های اروپایی اقدام گردد.
با توجه به زمانبر بودن دریافت وقت از کنسولگری اتریش، به علاقمندان توصیه میگردد که پس از عقد قرارداد با موسسه، هر چه زودتر نسبت به دریافت وقت از کنسولگری اتریش اقدام نمایند.
 دانشجویان میبایست به کنسولگری گواهی تمکن مالی ارائه دهند که نشان دهد از عهده هزینه های اقامت خود در مالتا برمیایند.

 

contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد