English
پیش از آنکه بالارفتن از نردبان موفقیت را آغاز کنید، مطمئن شوید که نردبان را به ساختمان مناسب تکیه داده اید - استفان کاوی
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
.
login logo
دانشگاه هاshare in fbshare in liبه اشتراک بگذارید:
آکادمیا ایتالیانا - Accademia Italiana
مقاطع تحصیلی
Associate DegreeBachulor DegreeMaster Degree
امتیازات
وسعت
4
كيفيت تحصيلي
5
سيستم آموزشي
5
امكانات رفاهي
5
امتياز نهايي
4.5
وسعت :
500 دانشجو
زبان آموزشي :
ایتالیایی و انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی جهت پذیرش مورد نیاز :
نمي‌باشد
داراي خوابگاه :
‌مي‌باشد
تعداد رشته :
35
سيستم آموزشي :
حضوری
شهر / ايالت :
فلورانس
امكانات رفاهي :
عالي
رتبه در دنيا :
30
رتبه در كشور :
3
مورد تاييد وزارت علوم ايران :
ممتاز
وام دانشجویی :
دارد
داراي بورسيه :
نمي‌باشد
امتیاز شما
میانگین امتیاز: 0 از 5 (0 رای)
-
  • نگاه کلی
  • رشته های تحصیلی
  • نقد و بررسی
  • پذیرش
  • پرسش و پاسخ
  • نظرات

به اطلاع می رسانیم که موسسه علمی تکیه گاه دانش هم اکنون نمایندۀ رسمی آکادمیا ایتالیانا برای سال تحصیلی 2015-2016 در ایران می باشد.

جهت دریافت بروشور آکادمیا ایتالیانا به موسسه مراجعه نمایید.



معرفی:

آکادمیا ایتالیانا یک موسسه دانشگاهی بین المللی در حوزۀ هنر، مُد، و طراحی است که مرکز آن در شهرهای فلورانس و رم واقع شده است. این موسسه در سال 1984 تاسیس شد و پذیرای دانشجویانی از سرتاسر دنیا و ایتالیاست. این موسسه یکی از معتبرترین موسسات آموزشی اروپا در حوزۀ طراحی و آموزشهای حرفه­ای و هنری در سطح دانشگاه است. در هر دو پردیس دانشگاه دوره های تحصیلی سطح بالایی به دانشجویان ارائه می­شود که از سوی وزارت آموزش ایتالیا نیز مورد تایید قرار گرفته­اند و همچنین دوره های کارشناسی آن نیز مورد تایید دانشگاه ترنت ناتینگهام (انگلستان) هستند. آکادمیا ایتالیانا همچنین امکان حضور دانشجویان در یک دورۀ جامع را فراهم می­ساز که دانشجو با حضور در آن می­تواند هر دو مدرک دانشگاهی را دریافت کند (مدرک کارشناسی انگلیس و دانشنامۀ سطح اول مورد تایید وزارت آموزش ایتالیا). همچنین در این موسسه دوره های کارشناسی ارشد، دوره های کوتاه مدت و تابستانه نیز به متقاضیان ارائه می­شود. دو پردیس آکادمیا ایتالیانا در مرکز شهرهای فلورانس و رم واقع شده و به جدیدترین تجهیزات و کارگاههای رشته­های مختلف مجهز هستند. سطح بالای پرسنل موسسه از نظر علمی و حرفه­ای امکان یادگیری هرچه بهتر دانشجویان را با فراهم کردن محیطی آرام و صمیمی مهیا می­سازد. آکادمیا ایتالیانا همچنین همواره برنامه هایی ویژه برای تبادل دانشجو با دانشگاههای معتبر ایالات متحده و آسیا داشته است.


 

برنامه های تبادل دانشجو

آکادمیا ایتالیانا برنامه های گوناگونی را برای تبادل دانشجو با موسسات و دانشگاههای خارجی در نظر گرفته است. دانشجویانی که در دورۀ بین المللی دانشگاه حاضر می­شوند می­توانند یک یا دو ترم تحصیلی را هم در آکادمیا ایتالیانای بانکوک در کشور تایلند سپری کنند. دفتر روابط خارجی وظیفه دارد تا هرگونه اطلاعات لازم در مورد برنامه های تبادل را در اختیار دانشجوها قرار دهد.

برای کسب اطلاعات، هماهنگی جهت بازدید از دانشگاه، دریافت توضیحات مورد نیاز و یا ثبت نام با ایمیل زیر تماس بگیرید:

info@tkdanesh.com


تحصیل در آکادمیا ایتالیانا: مزایای گسترده

تحصیل در آکادمیا ایتالیانا به معنی حضور در یکی از معتبرترین موسسات دانشگاهی مد و طراحی دنیا است. سازمان ملی ارزشیابی دانشگاهها و سیستم­های پژوهشی ایتالیا (ANVUR) در گزارش­های خود در مورد این موسسه از "جنبه­های روش­شناختی و طراحی در هر دو حوزۀ پژوهش و فناوریهای جدید" سخن گفته است. حدود 50 درصد دانشجویان در آکادمیا ایتالیانای فلورانس اهل کشورهایی به جز ایتالیا هستند و این رقم برای پردیس رم حدود 25 درصد است. این محیط بین المللی به نوبۀ خود فرصتی را برای تبادلات فرهنگی و بسط ایده­های جدید فراهم می­سازد. برنامه­ریزی تمامی دوره ها به گونه­ای انجام شده که دانشجو پس از اتمام دورۀ تحصیلی، با برخورداری از دانش لازم برای فعالیت خلاقانه، به سهولت به دنیای کسب­وکار منتقل شود. دفتری در دانشگاه به ایجاد فرصت­های اشتغال در سال پایانی اختصاص یافته است. از جمله مهمترین شرکتهایی که دانش­آموختگان آکادمیا ایتالیانا در آن مشغول به کار شده­اند عبارتند از: هوگو باس، کالوین کلاین، گوچی، روبرتو کاوالیف پولو، رالف لورن، سالواتوره فراگامو، گس، ویوین وستوود، ساش و بسیاری دیگر از شرکتهای معروف بین المللی.


ساختار دوره ها

سه طرح متفاوت برای دوره های سه سالۀ کارشناسی وجود دارد:

دانشنامۀ سطح اول که از سوی وزارت آموزش ایتالیا معتبر شناخته می­شود؛

دورۀ کارشناسی بین المللی که مدرک آن از سوی دانشگاه ترنت ناتینگهام انگلستان اعطا می­شود؛

دوره های جامع که در آن هر دو مدرک بالا به دانشجویان اعطا می­شود.

دانشجو می­تواند پس از اتمام موفقیت ­آمیز هر یک از این دوره ها در دورۀ کارشناسی ارشد که در فلورانس ارائه می­شود، ادامۀ تحصیل می­دهند. دوره های حرفه­ای یک یا دوساله، دوره های کوتاه­مدت، دوره های تابستانه و دوره های فرهنگ و زبان ایتالیایی از دیگر دوره هایی است که ارائه می­شود.

تمامی دوره های ارائه شده در آکادمیا ایتالیانا دوزبانه (ایتالیایی/انگلیسی) هستند که به دانشجویان ایتالیایی و خارجی اجازۀ تحصیل در این موسسه را می­دهد.



زمان برگزاری دوره ها

دوره های کارشناسی و حرفه­ای در آکادمیا ایتالیانای فلورانس و رم مطابق تقویم آموزشی زیر برگزار می­شوند:

ترم نخست: 15 سپتامبر 21 دسامبر

ترم دوم: 15 ژانویه 30 مه

دوره های کارشناسی ارشد مطابق تقویم زیر برگزار می­شوند:

ترم نخست: یک اکتبر 21 دسامبر

ترم دوم: 15 ژانویه 30 مه

دوره های تابستانه در ماههای ژوئن، جولای و آگوست برگزار می­شوند. تاریخهای دقیق ممکن است اندکی تغییر کنند.


مشخصات دوره ها

 

دانشگاه با فراهم آوردن امکان مشارکت دانشجویان در شوهای مُد و حضور آنها در نمایشگاههای مختلف، به فعالیتهای آنها غنا می­بخشد و در نتیجه آنها را برای ورود به بازار کار جهانی آماده می­کند. در ول دوره های تحصیلی فرصتهای متعددی برای رویارویی دانشجویان به افراد حرفه­ای و طراحان باسابقۀ دنیای مد مهیا می­شود. بنابراین دانشجو، با اتکا به انرژی خلاقانه خود به دنیای جادویی مد وارد می­شود. دانشجو پس از دریافت مدرک طراحی می­تواند در دوره های کارشناسی ارشد حضور یابد. 

contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد