English
هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است؟..جک لندن
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
.
login logo

نکات مهم

 

 یادگیری زبان ایتالیایی

 با توجه به اینکه زبان ایتالیایی زبان رسمی کشور ایتالیا می باشد، بهتر است دانشجویان ولو اینکه پذیرش دانشگاه شان به زبان انگلیسی باشد، با توجه به اینکه بخش قابل توجه مردم این کشور به زبان انگلیسی مسلط نیستند بهتر است مراحل اولیه اقامت دانشجویان در ایتالیا توسط کارگزاران موسسه در شهرهای مختلف ایتالیا صورت گیرد تا دانشجویان دچار مشکل نشوند. منابع موجود یادگیری زبان ایتالیایی در ایران: la lingua italiana . Espresso  و همچنین Qui italia می باشد. منابع آموزشی زبان ایتالیایی انگلیسی نیز نظیر Pimsleur Italian برای آن دسته از متقاضیان وجود دارد که به زبان انگلیسی مسلط هستند.

مجوز اقامت دانشجویی در ایتالیا

توصیه می شود که دانشجویان همیشه مدارک اقامتی خود نظیر کارت اقامت و پاسپورت را به همراه داشته باشند، چرا که ممکن است در اماکن مختلف توسط پلیس ایتالیا خواسته شود.

ضمنا دانشجو پس از اخذ ویزای دانشجویی ظرف مدت 8 روز از زمان سفر به ایتالیا می بایست برای طی مراحل اخذ مجوز اقامت در این کشور خود را به پلیس مهاجرتی منطقه ای معرفی نماید. موسسه تکیه گاه دانش با توجه به ظرفیت موجود، این امکان را دارد که از طریق وکیل حقوقی مجرب کلیۀ فرایندهای اقامتی و دیگر موارد حقوقی دانشجویان در ایتالیا را پیگیری نماید.

وجه نقد

 یکی از سوالاتی که همواره دانشجویان سوال می کنند، بحث حداقل میزان وجهی است که دانشجویان می باست علاوه بر شهریه دانشگاه و خوابگاه به همراه خود بیاورند. پیشنهاد می شود که برای هزینه های ضروری اولیه در ایتالیا حداقل 6000 هزار یورو به همراه داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد